tirsdag 4. januar 2011

Velkommen til min blogg

Etter lang tid hvor jeg har fundert på om jeg skulle begynne å blogge har jeg endelig bestemt meg og opprettet en blogg. Så...velkommen!

Her har jeg lyst til å dele noe av det jeg opplever i Mexico. For de som ikke vet, så har jeg startet livet litt på nytt. Jeg dro fra alt hjemme i Norge, over Atlanterhavet, for å bosette meg her sammen med mitt livs store kjærlighet, Juan Pablo. Vi skal gifte oss i april og er veldig lykkelige sammen. Men livet er komplekst og det er ikke dermed sagt at jeg er fullkommen bare fordi jeg endelig får være sammen med mannen jeg elsker. Det å bosette seg, integreres, finne ut av ting, lære språket ordentlig, få venner, få jobb i et helt nytt land...det er vanskelig, spennende, morsomt og skremmende alt på en gang. Og det å savne er en tøff smerte...Jeg har savnet Juan Pablo i nesten 5 år, før vi endelig fikk kabalen til å gå opp og finne ut hvor og hvordan vi kunne være sammen. Og nå, når jeg er langt borte fra Norge, hjemme...savner jeg alt og alle der.

Men vi er heldige! Det er 2011, teknologiens gullalder! Det er jo såååå lett å holde kontakten. Det er en av grunnene til at jeg har lyst å blogge. På den måten kan jeg dele det jeg opplever med alle hjemme!

Og det første jeg vil dele...

Jeg lærer stadig noe nytt, f.eks at muffinsformer ikke selges i vanlig matbutikk, man må på spesialbutikk. Det har tatt sin tid før jeg endelig fant en sånn spesialbutikk. Men i går fant jeg den endelig! Og da jeg kom inn dit...Juan Pablo bare lo...I was in heaven! En hel butikk med masse moro sprinkles og former, farger, utstyr osv. Det blir cupcakes til kvelds i dag for å si det sånn!

Så nå må jeg bort å trene litt, så jeg har litt å gå på når cupcakesene er ferdige!

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar